Tunnetun ja ehkäpä kaikkein parhaimman scifisarjan mielestäni parhaalla sloganilla oli hyvä aloittaa tämä lyhyt, mutta silti ytimekäs ja tarpeellinen postaus. Pelto tuli tänään taltutettua siihen malliin että huomenna on mentävä noukkimaan kaikki ikävät juurakot yms ikävyydet pois. Tänään en kyennyt siihen koska
A) ei ollut haravaa mukana
B) Suomen ottelu alkaa pian
C) ns nyppimisnektari puuttui
D) talkooväki puuttui
E) ilmakin alkoi viilentyä
Tuota voisi jatkaa toinen toistaan paremmilla syillä.
Itse olen tuon mittavan alueen tähän asti vuodesta toiseen lapiolla kääntänyt kipeän selkäni kanssa, ei ihan tuolla aikataululla kun tänään kävi, kuitenkaan. Mestari tuli masiinan kanssa ja täräytti menemään.
Laitos upposi maahan kuin kuuma veitsi voihin niistä kohtaa jossa viime vuonna oli perunat, se maa olikin huolella käännetty ja hoidettu. Mutta eipä tuossa ollut ongelmia.
Josko pääsisi sunnuntaina vetämään pottua vakoon?
Meister in Aktion
Honda in Aktion
Martti Servon sanoin Hyvältä näyttää!















