keskiviikko 21. elokuuta 2013

Olenko miljonääri?

Sähköpostiini kolahti tänään seuraavanlainen viesti, tämä lienee johdatusta runsaampien ruokapatojen ääreen? Ei kai kukaan huvikseen tuollaisia kirjoittele.

 Rakkaat Kristuksessa
Terveisiä teille Herramme Jeesuksen Kristuksen, otin yhteyttä sinua jälkeen käydään läpi profiili, rukoilin sen yli ja valita nimesi muun nimet, koska sen esteeming luonne ja suosituksia annettu minulle hyvämaineinen ja luottamuksen arvoinen henkilö Olen rouva Mary Mbadum Itävallasta, Olen naimisissa edesmennyt presidentti Cools Mbadum Norsunluurannikon joka kuoli 25. marraskuuta 2010 miesvainajani oli talousjohtajana töiden ministeriö ja asuntoihin ennen hänen eläkkeelle palveluksesta eläkkeelle siirtymisensä jälkeen menimme; Real Estate Business myös hallituksen rakennusurakoitsija ja Jumala siunasi töitä meidän käsissämme. Olimme naimisissa 22 vuotta ilman lasta, koska minun fibroid ongelma. Koska mieheni kuoleman olen ollut diagnosoitu ruokatorven syöpä, että tuskin liikkua.
Viime aikoina minun lääkäri sanoi minulle, että minun ei kestäisi seuraavan 8 viikkoa, koska syöpä on mennyt erittäi n huono vaihe. Kun mieheni oli elossa hän teki talletus ($ 2.900.000.00usd USD) Kaksi miljoonaa Yhdeksän satatuhatta Yhdysvaltain dollaria, toivoen käyttää rahaa laajentaa toimintaamme ostamalla jotkut rakennusalan Kone-ja ennen kuin hän tapasi kuolemaansa. Tietäen tilani olen päättänyt lahjoittaa rahat pois hyväntekeväisyystarkoituksessa. Rakkaani, haluan siirtää rahat sinulle, haluan sinun käyttää vähintään 85% tämän rahaa auttaa orpokodin koteihin, köyhiä, sairaita sairaalassa, lesket, auttaa naisia, joilla on syöpä, auttaa kirkko lord sitten ottaa loput varat hoidat kotona, koska jokainen työntekijä ansaitsee sen palkat.

Otin tämän päätöksen, koska en voi ottaa tätä rahaa hautaan, minulla ei ole mitään lapsi, joka perii rahat, taas minä ja edesmenneen miehensä vannonut käyttävänsä viimeinen vaurautta auttaa heikommassa asemassa, koska meillä ei ole lapsi, meidän sukulaiset ovat paha ja itsekäs, he yrittivät tyhj äksi kristillistä elämää ja meidän avioliitto, koska minun läsnä terveydentila he käänsivät selkänsä minua luulivat mitään hyvää tulee ulos minua uudelleen, koska olen hyvin sairas ja lapseton nainen, mutta kaikissa Minä kiitän Jumalaa, koska hän on kaiken Luoja.
Rakkaani En tarvitse puhelinta, koska minun terveydentila voit vastata minulle kautta oma sähköpostiosoite ja haluan antaa teille muita yksityiskohtia. Sananlaskujen 19:17: Hän, joka antaa köyhille lainaa Herralle, ja Herra palkitsee tällaisen henkilön hyvästä työstä. Rakkaani meidän liittyä käsien yhdessä auttaa Fellow veljet ja sisar, jotka ovat köyhiä, sairaita ja kodittomia, jotta siunaukset on meidän osa taas Kunnia menee Herra meidän luoja. Odotan pikimmin vastaus. Kiitos ja Jumalan siunausta.
Sisar Kristuksessa.
Rouva Mary Mbadum.

2 kommenttia:

  1. Hyvänen aika, eihän tässä voi kuin onnitella! Köyhien ja sairaiden auttamisen jälkeen tuosta jää ihan kiva summa plantaasin laajentamiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedä sitten, ilmeisesti Lordi tulee Lapista nappaamaan ne loput fyffet jos mitään ylipäätään jää "lord sitten ottaa loput varat". Siinä sitä saisi huseerata äiti tai veli Teresana eikä mitään jäisi omaan laariin.

      Poista